مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 08:202021-04-19اقتصادي

اهدای یک هزار جهیزیه به مددجویان کمیته امداد درچهارمحال و بختیاری


مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: جهیزیه یک هزار و63 نوعروس نیازمند استان تهیه و به آن ها اهدا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، علی ملک پور بیان کرد: تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند از رویکردهای حمایتی این نهاد است که با مشارکت خیران، مؤسسات خیریه و کمک های مردمی در قالب طرح های مختلف انجام می شود.

وی بابیان اینکه جهیزیه های اهدایی شامل لوازم ضروری منزل از جمله فرش، یخچال، اجاق گاز و سایر وسایل مورد نیاز است، افزود: این تعداد جهیزیه با هزینه شش میلیارد و 367 میلیون تومان تهیه و به نوعروسان اهدا شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اعطای جهیزیه به بانوان سرپرست خانوار در صورت ازدواج مجدد و ارائه کمک هزینه ازدواج به پسران را از خدمات کمیته امداد در حوزه تأمین هزینه ازدواج عنوان و مطرح کرد: همچنین کمک هزینه ازدواج به 119 زن سرپرست خانوار جهت ازدواج مجدد پرداخت شده است.

ملک پور با اشاره به حمایت خیران و مؤسسات خیریه از ازدواج جوانان نیازمند استان، گفت: بخشی از هزینه های تأمین هزینه های ازدواج مددجویان توسط خیران داخل و خارج از استان تأمین شده است.

وی ضمن تأکید بر اهمیت فراهم کردن زمینه ازدواج آسان جوانان ادامه داد: مردم نیکوکار استان می توانند با پرداخت هر مبلغی و یا اهدای ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای یک هزار جهیزیه به مددجویان کمیته امداد درچهارمحال و بختیاری

اهدای یک هزار جهیزیه به مددجویان کمیته امداد درچهارمحال و بختیاری