مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 08:052021-04-19سياسي

معکوس شدن سیر مهاجرت روستا به شهر در قم


با تحول زیرساختی، بازگشت و مهاجرت به روستاها در قم شکل معکوس به خود گرفته است و به همین منظور طرح های هادی برای بهبود وضعیت رفاهی و خدماتی و ارتقای سطح زیرساختی در حال انجام است.

- ایسنا/قم فرماندار قم گفت: با تحول زیرساختی، بازگشت و مهاجرت به روستاها در قم شکل معکوس به خود گرفته است و به همین منظور طرح های هادی برای بهبود وضعیت رفاهی و خدماتی و ارتقای سطح زیرساختی در حال انجام است.

مرتضی حیدری امروز در تشریح دستاوردهای یک سال اخیر حوزه فرمانداری قم، افزود: با دستور استاندار قم، اولویت اصلی حوزه فرمانداری خدمات رسانی و بهبود زیرساخت های روستایی بوده است.

وی ادامه داد: تعریف روستا در قم با گذشته تغییر کرده و امروز این استان دارای روستاهای آباد، امن و با وضع مناسب زیرساختی است.

حیدری یادآور شد: تعیین معین های اقتصادی یکی از اقدامات مهم فرمانداری قم در سال گذشته بود؛ معین های اقتصادی که شامل شرکت ها و افراد موفق در حوزه اقتصاد است می توانند تحولی در حوزه اقتصادی بخش ها و روستاهای استان ایجاد کنند.

به گفته وی، با همکاری شرکت فولاد غرب آسیا در سال گذشته زمینه سازی برای ایجاد اشتغال پایدار در برخی روستاهای قم انجام شده است، همچنین در همین رابطه چند معدن راکد در روستاهای قم فعال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معکوس شدن سیر مهاجرت روستا به شهر در قم

معکوس شدن سیر مهاجرت روستا به شهر در قم