مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 07:552021-04-19سياسي

اجرای پویش «ضیافت همدلی» در زنجان/ معلولان از وضعیت مناسب سازی راضی نیستند


مدیرکل بهزیستی استان زنجان از اجرای پویش «ضیافت همدلی» خبر داد و گفت: اجرای این پویش از 25 فروردین آغاز شده و تا 22 اردیبهشت ادامه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمد محمدی قیداری ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: بهزیستی مولود انقلاب است و در بسیاری از مباحث به صورت میدانی وارد کار شده و با دو رویکرد تخصصی و علمی فعالیت دارد.

وی با اشاره به اینکه در بهزیستی چند استراتژی داریم که یکی از آنها پیشگیری ها از معلولیت ها است، گفت: امیدواریم روزی برسد که معلول داشته باشیم.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه بهزیستی 21 هزار معلول تحت حمایت دارد،گفت: در همین راستا از ظرفیت مراکز مثبت زندگی استفاده شده است و 22 وظیفه به این مرکز واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه کارهای خوبی انجام شده ولی مددجویان از وضعیت مناسب سازی راضی نیستند، بیان کرد: باید به عنوان یک معلول در جامعه حضور پیدا کرد تا مشکلات را متوجه شد.

محمدی قیداری با اشاره به اینکه بیش از 5 هزار و 600 زن سرپرست خانوار مورد حمایت بهزیستی هستند، بیان کرد: بحث ازدواج و مسکن مددجویان نیز مورد نظر بوده و تاکنون 3 هزار مسکن ساخته شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه همه باید به اقشار کم درآمد توجه داشته باشند، بیان کرد: امیدواریم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش «ضیافت همدلی» در زنجان/ معلولان از وضعیت مناسب سازی راضی نیستند

اجرای پویش «ضیافت همدلی» در زنجان/ معلولان از وضعیت مناسب سازی راضی نیستند