مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 07:552021-04-19ورزشي

جریمه سنگین فدراسیون بسکتبال برای کاپیتان تیم ملی


کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال پس از بررسی سه پرونده مربوط به صمد نیکخواه بهرامی، وی را به پرداخت 30 میلیون تومان جریمه نقدی و سه جلسه محرومیت تعلیقی محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، طبق گزارش کمیته داوران و مسابقات در خصوص حواشی پس از پنجمین دیدار تیم های پالایش نفت آبادان و مهرام تهران در مرحله نیمه نهایی، با دعوت قبلی جلسه کمیته انضباطی برای سعید داورپناه و محمد حسن زاده تشکیل شد.

اولین دستور جلسه مربوط به مصاحبه این دو بازیکن از تیم پالایش نفت آبادان با شبکه ورزش و رسانه های دیگر بود که بازخوردهای منفی درپی داشت.

رای زیر در رابطه با این دو بازیکن پس از رسیدگی صادر شد: الف - آقای سعید داورپناه (بازیکن تیم پالایش نفت آبادان) به 100/000/000 ریال جزای نقدی و دو جلسه محرومیت (تعلیقی) در فصل مسابقاتی جاری یا آینده (در صورت اتمام مسابقات) محکوم شد.

ب - آقای محمد حسن زاده (بازیکن تیم پالایش نفت آبادان) را به 200/000/000 ریال جزای نقدی و دو جلسه محرومیت تعلیقی در فصل مسابقاتی جاری یا آینده (در صورت اتمام مسابقات) و اعلام عذرخواهی رسمی از داور مورد نظر محکوم می نماید.

جلسه کمیته انضباطی صمد نیکخواه بهرامی نیز با طرح سه پرونده تشکیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه سنگین فدراسیون بسکتبال برای کاپیتان تیم ملی

جریمه سنگین فدراسیون بسکتبال برای کاپیتان تیم ملی