مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 07:302021-04-19اقتصادي

رشد مبتلایان و افزایش بستری بیماران بیانگر روند صعودی کرونا است


جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین گفت: رشد مبتلایان جدید و افزایش بستری بیماران و فوتی ها بیانگر این است که شیوع کرونا در استان همچنان روند صعودی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمراهی و همکاری لازم را به عمل آورده اند درخواست می شود تا برای حفظ سلامتی خود و در راستای کاهش روند صعودی این ویروس از مراجعه غیرضروری به ادارات خودداربی کرده و از خدمات الکترونیکی برای انجام امور خود استفاده کنند.

حبیبی، پیش شرط نزول شیوع این ویروس را رعایت 90 درصدی دستورالعمل های بهداشتی دانست و یادآور شد: بدون شک اگر محدودیت ها را در بازار، سیستم های حمل و نقل، تجمعات و رفت و آمدهای خانوادگی اجرایی نکنیم، عزیزان بیشتری را از هموطنان و هم استانی ها از دست خواهیم داد.

وی، میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در حال حاضر این استان را حدود 70 درصد اعلام کرد و گفت: خوشبختانه طی 2 روز گذشته شهروندان همکاری های لازم را در زمینه اعمال محدودیت های کرونایی در سطح استان به عمل آورده اند اما انتظار ما برای کاهش میزان بستری و مرگ و میرهای ناشی از این ویروس، بیش از اینها است.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین اضافه کرد: با توجه به ادامه محدودیت ها، از بانک های استان خواسته شده تا تحت هیچ شرایطی از اجرای عملیات بانکی برروی چک ها خودداری کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد مبتلایان و افزایش بستری بیماران بیانگر روند صعودی کرونا است

رشد مبتلایان و افزایش بستری بیماران بیانگر روند صعودی کرونا است