مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 07:302021-04-19فناوري

توسعه آموزش های تخصصی فناوری های نوظهور/ کمک به شرکت های نوپا و دانش بنیان


رییس مرکز آموزش مهارت های تحول دیجیتالی پژوهشگاه ICT از توسعه آموزش های تخصصی در فناوری های نوظهور مانند هوش مصنوعی، نسل پنجم ارتباطات سیار (5G ) و اینترنت اشیا (IOT ) خبر داد.

- رییس مرکز آموزش مهارت های تحول دیجیتالی پژوهشگاه ICT از توسعه آموزش های تخصصی در فناوری های نوظهور مانند هوش مصنوعی، نسل پنجم ارتباطات سیار (5G ) و اینترنت اشیا (IOT ) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، صادق عباسی شاهکوه با اشاره به روند تبدیل دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات به مرکز آموزش مهارت های تحول دیجیتال گفت: دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات حدود سه دهه با مجوز شورای گسترش آموزش عالی فعالیت و دانشجوهای زیادی را تربیت کرد که در بخش های مختلف ICT چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی نیروهای تأثیرگذاری بوده اند.

این دانشکده در این سه دهه فراز و نشیب های زیادی را داشته است تا نهایتاً در سال 1396 بر مبنای تصمیم شورای عالی اداری مبنی بر عدم تربیت دانشجو توسط دستگاه های اجرایی، این فعالیت دانشکده به اتمام رسید.

وی ادامه داد: اما بر مبنای تصمیمی که در سطح وزارت ارتباطات گرفته شد به این دلیل که آموزش های کوتاه مدت و تخصصی و مهارتی، مورد نیاز بخش ICT است، قرار شد مجموعه ای به نام مرکز آموزش مهارت های تحول دیجیتال ایجاد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه آموزش های تخصصی فناوری های نوظهور/ کمک به شرکت های نوپا و دانش بنیان

توسعه آموزش های تخصصی فناوری های نوظهور/ کمک به شرکت های نوپا و دانش بنیان