مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 07:202021-04-19اقتصادي

آزادی 15 زندانی جرائم غیر عمد از ابتدای امسال در گیلان/ 9 میلیارد بدهی بخشیده شد


مدیرکل زندان های گیلان با اشاره به آزادی 9 زندانی جرائم غیر عمد سال گذشته در استان، گفت: 9 میلیارد تومان از بدهی این زندانیان توسط شاکیان بخشیده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا محمدی اصل پیش از ظهر دوشنبه در مراسم جشن مهربانی، پویش همگانی گیلان همدل، جهت آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد، اظهار کرد: در طول سال نیز شاهد مشارکت خیران برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد هستیم.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 380 زندانی جرایم غیر عمد به وسیله ستاد دیه استان گیلان با مشارکت خیزان و نیکوکاران و گروه های جهادی و همیاری شکات آزاد شدند، گفت: میزان کل بدهی این مددجویان 242 میلیارد تومان بوده که از این مبلغ 136 میلیارد تومان توسط شکات بخشیده شده است.

مدیر کل زندان های گیلان ادامه داد: 94 میلیارد تومان از طریق نقدینگی مددجویان و اعسار از مراجع قضایی تأمین و مبلغ 12 میلیارد تومان نیز از سوی ستاد دیه استان گیلان تأمین و پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای تاکنون 15 زندانی جرایم غیر عمد آزاد با میزان بدهی 9 میلیارد و 800 میلیون تومان آزاد شده اند، اضافه کرد: از این مبلغ 9 میلیارد تومان توسط شکات بخشیده و مابقی نیز توسط ستاد دیه تأمین و زمینه آزادی زندانیان را فراهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 15 زندانی جرائم غیر عمد از ابتدای امسال در گیلان/ 9 میلیارد بدهی بخشیده شد

آزادی 15 زندانی جرائم غیر عمد از ابتدای امسال در گیلان/ 9 میلیارد بدهی بخشیده شد