مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 07:152021-04-19سياسي

انتخابات اعتبار نظام است


رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: انتخابات اعتبار نظام اسلامی است و هر اندازه که مشارکت مردم در انتخابات بیشتر شود از اعتبار نظام اسلامی پشتیبانی شده است.

- ایسنا/کرمانشاه رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: انتخابات اعتبار نظام اسلامی است و هر اندازه که مشارکت مردم در انتخابات بیشتر شود از اعتبار نظام اسلامی پشتیبانی شده است.

حسین خوش اقبال در جلسه ستاد انتخابات استان با اشاره به نزدیک شدن انتخابات به روزهای مهم خود اظهار داشت: هرچه فضای جامعه امید بیشتری به اثربخشی صندوق رای داشته باشد، مشارکت بیشتری رقم می خورد.

وی با بیان اینکه همه دلسوزان نظام فارغ از هرگرایشی باید برای حداکثری شدن مشارکت در انتخابات تلاش کنند، تاکید کرد: انتخابات اعتبار نظام اسلامی است و هر اندازه که مشارکت مردم بیشتر شود از اعتبار نظام اسلامی پشتیبانی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به اهمیت ارتباط نخبگان و ذی نفوذان با مردم، گفت: با شنیده شدن نقدها و گرم شدن فضای گفت و گو در جامعه قطعا مشارکت بهتری در انتخابات رقم خواهد خورد، از این رو از صاحب نظران و افراد مرجع انتظار می رود که در ارتباط با مردم ورود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات اعتبار نظام است

انتخابات اعتبار نظام است