مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-19پزشكي

افزایش کرونایی ها در شازند کار را به راه اندازی بخش اکسترا کشاند


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شازند گفت: به دنبال افزایش بی سابقه بستری ها در این شهرستان، یک نقاهتگاه یا (بخش اکسترا) در مجاورت بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان راه اندازی خواهد شد.

- افزایش کرونایی ها در شازند کار را به راه اندازی بخش "اکسترا" کشاند ایسنا/مرکزی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شازند گفت: به دنبال افزایش بی سابقه بستری ها در این شهرستان، یک نقاهتگاه یا (بخش اکسترا) در مجاورت بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان راه اندازی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از علوم پزشکی اراک، دکتر مرتضی واعظ بیان کرد: در حال حاضر دو سوم ظرفیت بیمارستان به بستری بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

وی تاکید کرد: اگر شرایط با همین منوال پیش برود، به یک بخش مجزای دیگر نیاز خواهیم داشت ولی به خاطر عدم وجود امکانات مناسب و زیرساخت ها، در مجاورت تنها بیمارستان این شهر، بخش اکسترا آماده شده است.

دکتر واعظ همچنین به لزوم تامین نیروی درمانی و تجهیزات این بخش هم اشاره کرد و از ادارات، دستگاه های دولتی و غیردولتی، نیروهای مسلح و خیرین که توانایی و امکان کمک در این زمینه را دارند، خواست به یاری بیایند.

وی افزود: بعد از قرمز شدن وضعیت این شهرستان، کمیته اضطراری پدافند زیستی کرونا، در شهرستان شازند تشکیل و در آن مصوب شد با همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کرونایی ها در شازند کار را به راه اندازی بخش اکسترا کشاند

افزایش کرونایی ها در شازند کار را به راه اندازی بخش اکسترا کشاند