مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 06:502021-04-19اقتصادي

مخالفان واکسن روسی در صف اول تزریق «اسپوتنیک وی»!


افزایش انتقادها در زمینه تاخیر در واکسیناسیون کادر درمان واکنش رییس جمهور را در پی داشت به طوری که روحانی با بیان اینکه ظاهراً حافظه برخی ضعیف شده است، - گروه سلامت خبرگزاری فارس - انتقادها در زمینه اقدامات دیرهنگام دولت برای تامین واکسن آن را تأیید کند.

*سه راه پیش رو برای تامین واکسن چندی پیش با شیوع بیماری کرونا در سراسر جهان و همه گیر شدن این بیماری، بسیاری از کشورها تلاش کردند تا از هر طریق ممکن اقدام به تولید بانک مرکزی ارز مورد نیاز را تامین کرده و کار را پیش می بریم.

*ورود واکسن روسی به کشور با به نتیجه رسیدن اثربخشی واکسن های روسی و چینی کرونا وزارت بهداشت اعلام کرد که اقدام به خرید واکسن از این کشورها کرده است و به زودی واردات این واکسن ها انجام خواهد شد.

سفر وزیر امورخارجه کشورمان به مسکو، نقطه شروع واکنش های منفی نسبت به واکسن کرونا بود.

، رییس دفتر حسن روحانی، کار را تمام شده اعلام کرد و اطلاع داد که 2 میلیون دوز از اولین محموله واکسن روسی کرونا تا قبل از 22 بهمن ماه وارد کشور می شود.

این اظهارات مسوولان بلافاصله با واکنش برخی از پزشکان و مسوولان مواجه شد و آنها اعلام کردند که از تزریق واکسن روسی اجتناب خواهند کرد! *ابتدا خود مسوولان واکسن بزنند  حسینعلی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در واکنش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفان واکسن روسی در صف اول تزریق «اسپوتنیک وی»!

مخالفان واکسن روسی در صف اول تزریق «اسپوتنیک وی»!