مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 06:502021-04-19اقتصادي

مسئولان باید رونق و هیجان را به بازار بورس بازگردانند


حاجی وند، کارشناس مسائل اقتصادی بورس را در خدمت دولت خواند و گفت: 57 میلیون نفری که با وعده و وعید وارد این بازار شدند، فدای چند نفر نباید کرد و به جای لاغر کردن دولت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، مهدی حاجی وند، استاد دانشگاه و کارشناس مسائل اقتصادی در مورد چالش بورس از دامنه نامتقارن تا سهام عدالت و بازارگردانی، بورس را یک کودک 53 ساله خواند که هنوز به بلوغ نرسیده که اگر می توانستیم موازنه ای بین عرضه و تقاضا در روزهای اوج بازار سرمایه برقرار می کردیم، امروز قشر قابل توجهی را در این بازار نمی دیدیم.

وی با بیان اینکه از اواخر سال 98 بورس جای خود را در بین خانوارها باز کرد، گفت: از دلایل آن تهییج مردم برای آوردن سرمایه خود به بازار و آسان کردن این کار در بازار سرمایه بود.

وی ضمن اشاره به تغییرات مدیریتی سازمان بورس در سال 99، خاطرنشان کرد: بازار سرمایه همیشه الگویی برای ثبات مدیریت، برنامه ریزی و شفافیت است اما این تغییرات خلاف موضوع را ثابت می کند.

به گفته حاجی وند برگ برنده بازار سرمایه این است که عرضه و تقاضا مشخص کننده قیمت هستند اما این امر از بین رفته و اگر صلاح سهام داران را می خواهیم باید نقدینگی را به بازار آورد و دامنه نوسان را درست کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان باید رونق و هیجان را به بازار بورس بازگردانند

مسئولان باید رونق و هیجان را به بازار بورس بازگردانند