مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 06:452021-04-19اقتصادي

اتباع خارجی بالای 18 سال کارت بانکی می گیرند/ سقف خرید روزانه 15 میلیون تومان


با دستور بانک مرکزی، موسسات اعتباری می توانند حداکثر یک کارت پرداخت ریالی با سقف خرید روزانه 15 میلیون تومان با تاریخ انقضا تعیین شده به اشخاص حقیقی خارجی بالاتر از 18 سال تمام اعطا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بانک مرکزی دستورالعمل نحوه صدور کارت پرداخت ریالی برای اشخاص حقیقی خارجی با سقف خرید روزانه یکصد و پنجاه میلیون ریال با تاریخ انقضا تعیین شده را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.

در این بخشنامه که به امضای حمیدرضا غنی آبادی و محمدحسین دهقان از اداره کل مقررات، مجوزهای بانکی و مبارزه با پولشویی و اداره مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم بانک مرکزی صادر شده، آمده است: احتراماً همانگونه که استحضار دارندن وفق تبصره ذیل ماده 4 دستورالعمل چگونگی شناسایی مشتریان خارجی مؤسسات اعتباری، مصوب جلسه مورخ 12/‏10/‏1390‬ شورای عالی مبارزه با پولشویی ابلاغی طی بخشنامه شماره 274508/90 مورخ 17/‏11/‏1390‬ ارائه هر گونه کارت الکترونیکی و نیز ارائه مجوز هر گونه خدمات الکترونیک به اتباع خارجی دارنده دفترچه پناهندگی ساده توسط نیروی انتظامی، کارت ویژه اتباع خارجی و کارت خروجی مدت دار صادره توسط وزارت کشور ممنوع می باشد.

علیرغم این و با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ناشی از آن در زمینه استفاده از وجه نقد و مشکلاتی که از این حیث برای اتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتباع خارجی بالای 18 سال کارت بانکی می گیرند/ سقف خرید روزانه 15 میلیون تومان

اتباع خارجی بالای 18 سال کارت بانکی می گیرند/ سقف خرید روزانه 15 میلیون تومان