مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 06:402021-04-19بين الملل

ونزوئلا دومین پرداخت به «کواکس» را انجام می دهد


رییس جمهور ونزوئلا در سخنانی با انتقاد مجدد از تحریم های آمریکا اعلام کرد که کاراکاس امروز دوشنبه دومین بخش از پرداخت های خود به «کواکس» برای دریافت واکسن کرونا را انجام می دهد.

- رییس جمهور ونزوئلا در سخنانی با انتقاد مجدد از تحریم های آمریکا اعلام کرد که کاراکاس امروز دوشنبه دومین بخش از پرداخت های خود به کواکس برای دریافت واکسن کرونا را انجام می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازانجام می دهد.

کواکس، نهاد هماهنگ کننده تهیه واکسن زیر نظر سازمان بهداشت جهانی است.

بر اساس این گزارش، مادورو ضمن محکوم کردن تحریم های غیر قانونی اقتصادی، مالی و تجاری آمریکا به عنوان مانعی در مسیر دستیابی به واکسن کووید -19، از تامین واکسن مورد نیاز شهروندان خبر داد.

وی در انتقاد از فشار حداکثری آمریکا گفت: واشنگتن با تهدید شرکت های توزیع کننده واکسن به مجازات و تحریم، جنگ خود علیه ونزوئلا را تشدید کرده است.

مادورو همچنین از تکمیل پرداختی (120 میلیون دلار) 11 میلیون دوز واکسن در قالب برنامه کواکس زیر نظر سازمان جهانی بهداشت خبر داد.

رییس جمهور ونزوئلا، در انتقاد از احتکار واکسن توسط برخی کشورها گفت: 87 درصد مجموع واکسن ها در اختیار تعداد انگشت شماری از کشورها بوده و 26 کشور حتی یک دوز واکسن دریافت نکرده و هیچ چشم اندازی برای دسترسی به آن ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ونزوئلا دومین پرداخت به «کواکس» را انجام می دهد

ونزوئلا دومین پرداخت به «کواکس» را انجام می دهد