مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 06:002021-04-19فرهنگي

انتشار یک آلبوم به آهنگسازی همایون خرم/ وصیت پدر شنیدنی شد


آلبوم موسیقی «نازنگه» به آهنگسازی مرحوم همایون خرم از هنرمندان شناخته شده موسیقی ایرانی، تنظیم بابک شهرکی و خوانندگی رضا طیبی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

- آلبوم موسیقی نازنگه به آهنگسازی مرحوم همایون خرم از هنرمندان شناخته شده موسیقی ایرانی، تنظیم بابک شهرکی و خوانندگی رضا طیبی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نازنگه عنوان یکی از تازه ترین آلبوم های منتشر شده در بازار موسیقی است که به آهنگسازی مرحوم همایون خرم، تنظیم بابک شهرکی و خوانندگی رضا طیبی در دسترس شنوندگان قرار گرفته است.

راز جاودان با ترانه رضا طیبی، ساز و آواز بیات اصفهان با شعر حافظ، دریغا ، ناز نگه با ترانه رضا طیبی، ساز و آواز ماهور با شعر حافظ، پیام آشنا با ترانه کریم فکور، ساز و آواز مخالف سه گاه با شعر حافظ، باران غم با ترانه هدایت الله نیرسینا قطعات این آلبوم را تشکیل می دهند.

بابک شهرکی نوازنده ویولن – ویولا – کمانچه، علی زارع نوازنده ویولن، وحید وفایی نوازنده کنترباس، پدرام شهرکی نوازنده پیانو، فضل الله شهرکی نوازنده تمبک، امیرحسین رضا نوازنده تار، رابعه زند نوازنده قانون، نازنین ابراهیمی نوازنده فلوت، سامان احتشامی نوازنده پیانو نوازندگان این آلبوم را تشکیل می دهند که قطعات آن بین سال های 1394 تا 1397 در استودیو پارت ضبط شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار یک آلبوم به آهنگسازی همایون خرم/ وصیت پدر شنیدنی شد

انتشار یک آلبوم به آهنگسازی همایون خرم/ وصیت پدر شنیدنی شد