مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:502021-04-19فرهنگي

مطالبه خانه سینما از دولت برای یک تغییر پس از 27 سال


نایب رییس هیات مدیره خانه سینما ابراز امیدواری کرد، وضعیت بیمه پایه اعضای صنوف سینمایی پس از 27 سال به عنوان یک مطالبه حداقلی از دولت فعلی، بهبود کیفیت پیدا کند.

- نایب رییس هیات مدیره خانه سینما ابراز امیدواری کرد، وضعیت بیمه پایه اعضای صنوف سینمایی پس از 27 سال به عنوان یک مطالبه حداقلی از دولت فعلی، بهبود کیفیت پیدا کند.

علیرضا نجف زاده که رییس کمیته رفاهی خانه سینما نیز است، در گفت وگویی با ایسنا درباره برخی کارهای پیگیری شده توسط هیات مدیره فعلی خانه سینما پس از انتخابات مرداد سال قبل بیان کرد: یک کار مهمی که در این مدت دنبال کرده ایم به بهبود کیفیت بیمه پایه هنرمندان خانه سینما مربوط می شود که در این باره با پیگیری های فراوان، اوایل دی ماه سال گذشته با حضور آقایان محمدعلی نجفی، منوچهر شاهسواری، امین تارخ، آتیلا پسیانی و خانم معتمدآریا و نیز رییس صندوق اعتباری هنر جلسه ای با وزیر کار و معاونین حوزه بیمه داشتیم و در آنجا بطور مفصل معضلات بیمه پایه و مشکلات بازنشستگی بیمه هنرمندان مطرح و مصوب شد که گروه های کارشناسی پیگیری و با مساعدت جناب وزیر اقدام عملی صورت پذیرد.

نکته مهم این است که از حدود 27 سال قبل هیچگاه بیمه پایه اعضای خانه سینما دستخوش تغییر نشده و بهبود نیافته است و این حداقل بیمه هنرمندان که با بیمه کارگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه خانه سینما از دولت برای یک تغییر پس از 27 سال

مطالبه خانه سینما از دولت برای یک تغییر پس از 27 سال