مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:252021-04-19بين الملل

غلبه و خنثی سازی تحریم اولویت بیشتری نسبت به رفع تحریم دارد


دو هزار نفر از اساتید دانشگاه های کشور در بیانیه ای خطاب به مذاکره کننده تیم هسته ای تاکید کردند: غلبه بر تحریم و خنثی سازی آن از اولویت بیشتری نسبت به رفع تحریم ها برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهم با ایجاد مانع در خرید دارو، کیت های تشخیصی و تجهیزات آزمایشگاهی بیش از پیش مردم ایران را مورد آزار قرار دادند که این جنایات آمریکا و همپیمانان آنها در نزد مردم ایران فراموش شدنی نخواهد بود.

علیرغم همه این فشارها، قرائن نشان می دهد دیواره تحریم ترک برداشته، نقشه های آمریکایی و جنگ ظالمانه اقتصادی آنها در سایه وحدت و هوشمندی ملت و مجموعه اقدامات کاهش تعهدات، همراه با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های ملی و تبدیل تهدید به فرصت به شکست خود نزدیک شده است.

در چنین شرایطی دولت جدید آمریکا ندای بازگشت به برجام را سرداده است.

با توجه به سوابق قبلی و عدم پایبندی به توافقات و عدم اراده جدی مقامات آمریکا در رفع تحریم ها، به نظر می رسد قابل پیش بینی باشد که با سنگ اندازی ها و بهانه جویی های حقوقی، درهم تنیده نمودن تحریم های هسته ای و غیرهسته ای، در مسیر رفع واقعی تحریم ها مانع ایجاد نموده و همچنین با استفاده از ابزارهای مختلف ریسک همکاری اقتصادی با ایران را افزایش دهد، لذا مقامات عالی و دستگاه دیپلماسی کشور باید بدانند که تلاش برای صرف رفع حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غلبه و خنثی سازی تحریم اولویت بیشتری نسبت به رفع تحریم دارد

غلبه و خنثی سازی تحریم اولویت بیشتری نسبت به رفع تحریم دارد