مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:052021-04-19بين الملل

تدارکات کمیته انتخابات فلسطین برای برگزاری انتخابات در قدس


کمیته مرکزی انتخابات فلسطین از اقدامات ویژه خود برای برگزاری انتخابات در قدس خبر داد و اعلام کرد در صورت عدم موافقت رژیم صهیونیستی با برگزاری انتخابات در این شهر اقدامات دیگری را اتخاذ خواهد کرد.

- کمیته مرکزی انتخابات فلسطین از اقدامات ویژه خود برای برگزاری انتخابات در قدس خبر داد و اعلام کرد در صورت عدم موافقت رژیم صهیونیستی با برگزاری انتخابات در این شهر اقدامات دیگری را اتخاذ خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت روزنامه عربی21، کمیته انتخابات فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد: ما آماده ایم تا در صورتی که اسراییل قبل از آغاز روند تبلیغات انتخاباتی در اواخر آوریل پاسخ ما را درباره انتخابات در قدس نداد، اقدامات جدیدی اتخاذ کنیم.

ما براساس دستورات مشخص رهبری سیاسی و از طریق مشورت با گروه های ملی و اسلامی که تلاش زیادی برای تشکیل لیست های انتخاباتی کردند، می توانیم اقدامات دیگری اتخاذ کنیم.

کمیته مرکزی انتخابات فلسطین بازداشت نامزدهای انتخابات شورای قانونگذاری فلسطین توسط رژیم صهیونیستی به ویژه در شهر قدس را محکوم و اعلام کرد: تشکیلات خودگردان فلسطین نامه ای را برای اسراییل فرستاد و در آن تأکید کرد که انتخابات در قدس، کرانه باختری و نوار غزه براساس پروتکل های توافقی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارکات کمیته انتخابات فلسطین برای برگزاری انتخابات در قدس

تدارکات کمیته انتخابات فلسطین برای برگزاری انتخابات در قدس