مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 04:452021-04-19فناوري

انگلیس با رمزگزاری سر به سر فیس بوک مقابله می کند


وزیر کشور انگلیس معتقد است فیس بوک چشم خود را به روی این موضوع بسته که رمزگزاری سر به سر پیام رسان ها به سواستفاده از کودکان در فضای آنلاین دامن می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از گاردین، پریتی پتل وزیر کشور انگلیس قصد دارد در یک میزگرد مجازی با موضوع رمزگزاری سر به سر پیام ها از شرکت های فناوری از جمله فیس بوک بخواهد به وظیفه اخلاقی خود عمل کنند و اقدامات بیشتری برای حفاظت از کودکان انجام دهند.

در حال حاضر بسیاری از شرکت های بزرگ از فناوری های مختلف برای شناسایی تصاویر مربوط به کودک آزاری و ردیابی آزار جنسی در پیام های خصوصی استفاده می کنند.

اما نگرانی هایی و جود دارد که رمرگزاری سربه سر فیس بوک مسنجر و اینستاگرام (هر دو متعلق به فیس بوک) این اقدامات را بی استفاده کند.

در این میان انجمن خیریه NSPCC معتقد است پیام رسانی خصوصی جبهه سواستفاده جنسی آنلاین از کودکان است.

در این میز گرد که به میزبانی NSPCC برگزار می شود، پتل از شرکت های فناوری می خواهد تا هنگام فروش تبلیغات روی موبایل و بازی های آنلاین امنیت کودکان را در نظر بگیرند.

طبق نظر سنجی این خیریه که توسط YouGov انجام شده، اگر پلتفرم ها نشان دهند با استفاده از رمزگزاری سر به سر امنیت کودکان به خطر نمی افتد، پشتیبانی مردم از این فناوری دو برابر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس با رمزگزاری سر به سر فیس بوک مقابله می کند

انگلیس با رمزگزاری سر به سر فیس بوک مقابله می کند