مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 04:352021-04-19سياسي

لزوم ایجاد تحول در مسکن کارکنان ناجا


باوجود اعتبارات محدود اما با روحیه جهادی و انقلابی، در حد بضاعت و توان خود کمک کرده ایم تا در بخش های مختلف انتظامی و مرزبانی تجهیزات و زیرساخت های مورد نیاز را تامین کنیم اما به دلیل کمبودها و محدودیت ها در اعتبارات با ایده آل های خود فاصله داریم.

- فرمانده نیروی انتظامی گفت: باوجود اعتبارات محدود اما با روحیه جهادی و انقلابی، در حد بضاعت و توان خود کمک کرده ایم تا در بخش های مختلف انتظامی و مرزبانی تجهیزات و زیرساخت های مورد نیاز را تامین کنیم اما به دلیل کمبودها و محدودیت ها در اعتبارات با ایده آل های خود فاصله داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا اعضای مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی و استاندار استان اردبیل، بعد از ظهر دیروز با سردار حسین اشتری در ستاد ناجا دیدار و گفت وگو کردند.

فرمانده ناجا در این دیدار ضمن تبریک سال نو و ایام مبارک ماه رمضان گفت: از حضور نمایندگان مجلس، استاندار، همکاران عزیز در مجموعه انتظامی فرماندهی استان و مرزبانی تشکر می کنم.

سردار اشتری با اشاره به ولایت مداری وانقلابی بودن مردم استان اردبیل اظهارکرد: تقویت استان در اولویت ما است چرا که معتقدیم شان مردم متدین، ولایی و شهید پرور آن بیش از این ها است و به همین جهت برای خدمت به این عزیزان باید کوشا باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد تحول در مسکن کارکنان ناجا

لزوم ایجاد تحول در مسکن کارکنان ناجا