مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 04:352021-04-19اجتماعي

جهادگری در دل کویر فهرج؛ از ساخت سرپناه و آبرسانی در یک روستای محروم


اینجا در دل کویر، جهادگرانی از جنس اخلاص پای کار آمده اند تا مرهمی بر مشکلات خانواده های نیازمند در روستاهای محروم فهرج باشند، از جمله روستای علی آباد شهنوازی که بیش از یک سال است جهادگران برای مردم سرپناه می سازند و به آنها آب شرب رساندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شرق کرمان، اینجا در دل کویر، جهادگرانی از جنس اخلاص پای کار آمده اند تا مرهمی باشند بر مشکلات خانواده های نیازمند در روستاهای محروم فهرج، در شهر فهرج با  یک گروه جهادی همراه شدیم تا برای تهیه گزارش به همراه آنان به یکی از روستاهای محروم فهرج برویم.

ابتدا دل به جاده سپردیم و پس از طی مسافت 15 کیلومتری از مرکز شهر فهرج وارد جاده بخش نگین کویرفهرج شدیم به اطراف جاده که نگاه می کردیم جز چند نخلستان خرما که در طول مسیر دیدیم کویر خشک و بدون پوشش گیاهی خودش را به رخ می کشید.

   پس از طی مسافت چندین کیلومتر از جاده به روستای سکهور در بخش نگین کویر فهرج رسیدیم  اتومبیل ما وارد کویرو بیابان شد و از آسفالت فاصله گرفت و رد ماشین های که ازآن مسیر گذشته بودند  راهنمای حرکت ما در دل کویر برای رسیدن به روستای علی آباد شهنوازی بود و پس از حرکت در مسیر یک جاده خاکی به مقصدمان رسیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگری در دل کویر فهرج؛ از ساخت سرپناه و آبرسانی در یک روستای محروم

جهادگری در دل کویر فهرج؛ از ساخت سرپناه و آبرسانی در یک روستای محروم