مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 04:352021-04-19سياسي

فعالان اقتصادی مناطق آزاد نسبت به ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده اقدام کنند


مدیر کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی گفت: با تصویب مجلس شورای اسلامی و به موجب بند (ت) تبصره (6) قانون بودجه سال 1400 کل کشور، مناطق آزاد تجاری-صنعتی مشمول پرداخت مالیات بر ارزش افزوده شدند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی گفت: با تصویب مجلس شورای اسلامی و به موجب بند (ت) تبصره (6) قانون بودجه سال 1400 کل کشور، مناطق آزاد تجاری-صنعتی مشمول پرداخت مالیات بر ارزش افزوده شدند.

بنابراین فعالان اقتصادی مناطق آزاد باید نسبت به ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده اقدام کنند.

غلامرضا شریفی افزود: بر این اساس، لازم است تا فعالان اقتصادی مناطق آزاد که حائز هر یک از شرایط فراخوان های هشت گانه موضوع ماده 18 قانون مالیات بر ارزش افزوده هستند، نسبت به ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده و اجرای سایر مقررات موضوع این قانون از جمله صدور صورتحساب، دریافت مالیات و عوارض ارزش افزوده از خریداران، ارائه اظهارنامه و.

اقدام کنند.

وی تاکید کرد: فعالان اقتصادی در صورت انجام تکالیف قانونی مذکور می توانند از تسهیلات پیش بینی شده در قانون بهره مند شوند.

وی با اشاره به راه اندازی درگاه ملی خدمات الکترونیک مالیاتی، گفت: امکان استعلام بدهی مالیاتی و ممنوع الخروجی از طریق این درگاه ملی برای عموم شهروندان فراهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان اقتصادی مناطق آزاد نسبت به ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده اقدام کنند

فعالان اقتصادی مناطق آزاد نسبت به ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده اقدام کنند