مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 04:202021-04-19اقتصادي

تخصیص 44 میلیون مترمکعب پساب به فضای سبز شهرداری تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، قاسم تقی زاده خامسی درباره اقدام های انجام شده درخصوص امضای تفاهم نامه با شهرداری تهران با موضوع تامین آب پایدار فضای سبز شهر تهران از محل پساب و دیگر منابع آبی تا پایان سال 99، - معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، از اختصاص 44 میلیون مترمکعب پساب به فضای سبز شهرداری تهران خبر داد و گفت: تهیه اطلس جانمایی فضای سبز شهری، چاه ها و منابع آب سطحی پایتخت نیز توسط شهرداری تهران در دست اقدام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، قاسم تقی زاده خامسی درباره اقدام های انجام شده درخصوص امضای تفاهم نامه با شهرداری تهران با موضوع تامین آب پایدار فضای سبز شهر تهران از محل پساب و دیگر منابع آبی تا پایان سال 99، افزود: کارگروه سه جانبه ای بین شرکت آب منطقه ای، شرکت آب و فاضلاب و شهرداری تهران تشکیل شده و تاکنون نیز چهار جلسه مشترک برگزار شده است.

وی ادامه داد: برنامه ریزی درباره اختصاص پساب تولید شده سال 99 تصفیه خانه های فاضلاب به فضای سبز شهرداری تهران با میزان تقریبی 44.

1 میلیون مترمکعب انجام شده است که در فاز نخست، منطقه 2 شهری به دلیل وجود چاه های غیرمجاز شهرداری و منطقه پنج شهری به دلیل اضطرار شهرداری تهران به عنوان مناطق تحت پوشش استفاده از پساب و مدیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 44 میلیون مترمکعب پساب به فضای سبز شهرداری تهران

تخصیص 44 میلیون مترمکعب پساب به فضای سبز شهرداری تهران