مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 04:102021-04-19اقتصادي

تدوین سند آمایش سرزمینی با تمرکز بر خشکسالی در خوسف


در بحث تدوین سند آمایش سرزمینی به بحث خشکسالی ها توجه ویژه ای شود که شهرستانی با شرایط خاص با اقتصاد مبتنی بر کشاورزی و دامداری کمترین لطمه ببیند.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار خوسف گفت: در بحث تدوین سند آمایش سرزمینی به بحث خشکسالی ها توجه ویژه ای شود که شهرستانی با شرایط خاص با اقتصاد مبتنی بر کشاورزی و دامداری کمترین لطمه ببیند.

محمدعلی آخوندی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این شهرستان دارای ظرفیت های متعددی در بخش های محتلف است که می توان با استفاده از این ظرفیت ها زمینه های هر چه بیشتر توسعه شهرستان را فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه خوسف به عنوان نزدیک ترین شهر به مرکز استان از نظر پدافند غیر عامل بیرجند جایگاه ویژه ای دارد که در راستای تامین زیرساخت ها نیازمند توجه ویژه ای است، بیان کرد: با توجه به اینکه جمعیت به عنوان یکی از مهم ترین ملاک های توزیع اعتبارات است این شهرستان به دلیل جمعیت کم و از طرفی پراکندگی های بسیار زیاد و سهم اندک اعتبارات دولتی از نظر تامین بسیاری از زیرساخت ها مشکلات متعددی دارد.

وی گفت: معادن به عنوان یکی از پیشران های توسعه ای در شهرستان مطرح است که می تواند طی چند سال آتی با ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان زمینه بکارگیری نیروهای بومی شهرستان و حتی سر ریز نیروی بیکار سایر شهرستان ها را جذب ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند آمایش سرزمینی با تمرکز بر خشکسالی در خوسف

تدوین سند آمایش سرزمینی با تمرکز بر خشکسالی در خوسف