مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 04:052021-04-19سياسي

تربیت مداح جوان، انقلابی و ولایی الزامی است


دبیر کانون مداحان مازندران بر توجه به جوان سازی در تربیت مداح جوان انقلابی، مومن و ولایی تاکید کرد و گفت: جامعه سازی و نظام سازی نیاز به نقش آفرینی جوانان دارد.

- سید سعید حسینی در گفتگو با که نقشه راه نظام است، اقدام به برپایی کارگروه های آموزشی شده است.

وی تاکید کرد برای جامعه سازی و نظام سازی نیاز به نقش آفرینی جوانان است و سازمان تبلیغات اسلامی و کانون مداحان باید به جوان سازی در همه مأموریت ها به ویژه تربیت مداح جوان انقلابی مؤمن و ولایی توجه داشته باشند.

وی با تاکید اجرای طرح تکریم از مقام شامخ پیرغلامان و نوکران حضرت اباعبدالله (ع) اظهار داشت: تجلیل از مقام شامخ پیرغلامان و نوکران حضرت اباعبدالله (ع) که عمر در این زمینه فعالیت کردند با توجه به اینکه نسل نو و جوان انقلابی در جهت باید در سطوح مدیریتی قرار گیرند، در این مسلک و هنر مداحی هم جوانان و نوجوانان باید الگوهای خود را برای نیل به هدف بشناسند و ضمن تکریم از پیرغلامان مسیر خود را همانند آنان طی کنند.

حسینی یادآور شد: با عنایت به اینکه معیار هر کار در طرح های پیشنهادی باید براساس عقلانیت و پرهیز از عوام زدگی باشد، لذا در جبهه فرهنگ و خصوصاً فرهنگ انقلاب اسلامی که از دین مبین اسلامی تاسی گرفته است با طوری عمل کرد که طرح و برنامه حس و بوی معنویت را داشته و براساس عقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت مداح جوان، انقلابی و ولایی الزامی است

تربیت مداح جوان، انقلابی و ولایی الزامی است