مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 03:252021-04-19اقتصادي

نظارت بر افزایش قیمت خود سرانه نان در قم انجام می شود


رییس اتحادیه نانوایان استان قم با بیان اینکه نظارتها برای مقابله با افزایش خودسرانه قیمت نان بیشتر شده، گفت: نانوایانی که اقدام به افزایش قیمت نان کرده بودند آنرا به قیمت قبل بازگردانند.

- علی اکبر زارعی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه از آنجایی که اعلام شده دستمزد کارگری باید به افرادی که در نانوایی ها کار می کنند، یعنی روزانه حدود 186 هزار تومان داده شود و موجب کاهش درآمد نانوایان شده است و در نتیجه آنها به افزایش قیمت نان به صورت خودسرانه اقدام کردند، گفت: نظارت ها برای مقابله با افزایش خودسرانه قیمت نان بیشتر شده و نانوایانی که اقدام به افزایش قیمت کرده بودند، مجدداً آن را به قیمت قبل بازگرداندند.

رییس اتحادیه نانوایان استان قم با اشاره به اینکه توافقاتی برای افزایش قیمت نان لواش انجام شده است، افزود: در حال رایزنی برای افزایش قیمت نان هستیم تا مشکلی برای نانوایان ایجاد نشود و متأسفانه یکی از معضلاتی که عدم نرخ گذاری به موقع و سرکوب قیمت نان به وجود آورده این است که راه را برای کم فروشی باز می کند.

زارعی با بیان اینکه 60 درصد از نانوایی های استان قم سنگک هستند که تعداد آنها 380 نانوایی سنگک در استان قم است، ادامه داد: نانوایی غیر مجاز در استان قم وجود ندارد و تنها تعداد انگشت شماری در حال گرفتن پروانه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر افزایش قیمت خود سرانه نان در قم انجام می شود

نظارت بر افزایش قیمت خود سرانه نان در قم انجام می شود