مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 03:152021-04-18حوادث

شیراز/ یک کشته و 9 زخمی در انفجار منزل مسکونی


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، از انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در روستای کیان آباد شیراز با یک کشته و 9 مصدوم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدهادی قانع بامداد دوشنبه 30 فروردین به خبرنگاران گفت: در ساعت 21 و 45 دقیقه یکشنبه شب 29 فروردین حادثه انفجار در یک ساختمان مسکونی به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه 17 و 6 را به محل حادثه واقع در کیان آباد خیابان موعود اعزام کرد.

او با بیان اینکه اولین گروه از آتش نشانان سریعا بعد از اعلام حادثه به محل رسیدند، گفت: با حضور عوامل آتش نشانی در محل مشاهده شد که حادثه در یک ساختمان دو طبقه مسکونی رخ داده و کانون آن نیز انفجاری بوده که بر اثر نشت شدید گاز از سیلندر 11 کیلویی در مجاورت اجاق رخ داده و موجب آتش سوزی و انفجار لحظه ای طبقه دوم منزل مسکونی شده است.

قانع با بیان اینکه آتش نشانان با تقسیم شدن به دو گروه اقدام به اطفای حریق و نجات افراد کردند، گفت: یک گروه از آتش نشانان اقدام به اطفای حریق و ایمن سازی محل کرده و دقایقی بعد موفق به اطفای کامل آتش شدند و ساکنین سریعا توسط گروه دوم از میان دود و خطر به خارج از منزل انتقال یافتند.

او عنوان کرد: متاسفانه خانواده 10 نفره ساکن در این منزل شامل دو خانم جوان، یک آقا و هفت بچه یک تا هفت ساله به شدت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز/ یک کشته و 9 زخمی در انفجار منزل مسکونی

شیراز/ یک کشته و 9 زخمی در انفجار منزل مسکونی