مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 00:552021-04-18سياسي

نقش رسانه ها در شورای پدافند غیرعامل استان ها پررنگ تر می شود


مدیرکل پدافند غیرعامل استان ایلام از تصویب پیشنهاد اصحاب رسانه استان، مبنی بر تشکیل کارگروه رسانه ای به عنوان کارگروه دوازدهم پدافند غیرعامل خبر داد و گفت: - ایسنا/ایلام مدیرکل پدافند غیرعامل استان ایلام از تصویب پیشنهاد اصحاب رسانه استان، مبنی بر تشکیل کارگروه رسانه ای به عنوان کارگروه دوازدهم پدافند غیرعامل خبر داد و گفت: در سازماندهی جدید کارگروه های پدافند غیرعامل ، رسانه ها بعنوان یک رکن اساسی ایفای نقش خواهند کرد.

آیت قیصربیگی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه در حوزه پدافند غیرعامل استان در این مدت کوتاه کارها خوب پیش رفته و اقدامات مثبت و خوبی انجام گرفته و علاوه بر کار خوب رسانه ای اقدامات مهمی را پیگیری کرده ایم که اولین اقدام تصویب اجرای سیاست های 13 گانه مقام معظم رهبری در حوزه پدافند غیر عامل در استان بود.

وی افزود: ما به عنوان اولین مصوبه و شروع کار خود در حوزه پدافند غیر عامل استان از تمام دستگاه های اجرایی و غیر اجرایی و حاکمیتی استان خواستیم این سیاست ها را به صورت بنر در ادارات نصب کرده و بر اساس این نقشه راه در امور پیش رو حرکت کنند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان در ادامه گفت: تلاش کرده ایم در نشست های حوزه پدافند غیرعامل استان به جزییات سیاست های 13 گانه بپردازیم و با ایجاد مصوبات و اجرایی نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش رسانه ها در شورای پدافند غیرعامل استان ها پررنگ تر می شود

نقش رسانه ها در شورای پدافند غیرعامل استان ها پررنگ تر می شود