مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 00:152021-04-18اقتصادي

تبانی برنج فروشان در دپو و افزایش قیمت


دبیر اجرایی اتاق اصناف اهواز با اشاره به افزایش قیمت 25 درصدی برنج در هفته های اخیر گفت: برنج فروشان تبانی هایی بین خود انجام می دهند و برنج را دپو می کنند و نمی فروشند تا قیمت آن را افزایش دهند که باید با این افراد برخورد شود.

- ایسنا/خوزستان دبیر اجرایی اتاق اصناف اهواز با اشاره به افزایش قیمت 25 درصدی برنج در هفته های اخیر گفت: برنج فروشان تبانی هایی بین خود انجام می دهند و برنج را دپو می کنند و نمی فروشند تا قیمت آن را افزایش دهند که باید با این افراد برخورد شود.

ابوالقاسم کوره چینی در جلسه ستاد تنظیم بازار خوزستان که یکشنبه شب برگزار شد، در خصوص موجودی کالاهای اساسی اظهار کرد: در حال حاضر مشکلی که وجود دارد دو نرخی بودن قیمت شکر است؛ قیمت یک کیلوگرم شکر برای مصرف خانوار 8 هزار و 700 تومان است اما قیمت صنفی صنعتی آن هر کیلوگرم 11 هزار و 500 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: هر چند کارگروه تنظیم بازار کشور اعلام کرده است که شکر باید در قالب بسته بندی های یک کیلوگرمی توزیع شود اما ظرفیت واحدهای بسته بندی کارخانجات به اندازه نیاز استان خوزستان نیست و این مساله نیز یکی از مشکلات است.

دبیر اجرایی اتاق اصناف اهواز گفت: بسیاری از واحدها تخلف می کنند و واحد صنفی، شکر مورد نیاز خود را از سهمیه شکر مصارف خانوار تامین می کند و همین مساله منجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبانی برنج فروشان در دپو و افزایش قیمت

تبانی برنج فروشان در دپو و افزایش قیمت