مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 00:052021-04-18پزشكي

به لیمو، مفید برای همه، مضر برای بیماران کلیوی


یک محقق مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی لرستان با اشاره به این که به لیمو یک گیاه شگفت انگیز بوده که برای مزایای درمانی و سلامتی اش بسیار ارزشمند است، - ایسنا/لرستان یک محقق مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی لرستان با اشاره به این که به لیمو یک گیاه شگفت انگیز بوده که برای مزایای درمانی و سلامتی اش بسیار ارزشمند است، گفت: مقدار زیاد به لیمو ممکن است کلیه ها را تحریک و بیماری کلیوی را بدتر کند پس اگر مشکلات کلیوی دارید، مقدار زیادی به لیمو استفاده نکنید.

علی سپهوند در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به لیمو یک گیاه شگفت انگیز است که برای مزایای درمانی و سلامتی اش بسیار ارزشمند است و همچنین دارای عطر لیمو فوق العاده و عطر و طعم طراوت است.

وی ادامه داد: به لیمو قرن هاست که استفاده می شود و سابقه بسیار طولانی در استفاده در طب سنتی برای درمان سرماخوردگی، تب، اضطراب، سوء هاضمه، اسپاسم و بی خوابی دارد و همچنین به عنوان تقویت کننده سیستم ایمنی بدن و کمکی طبیعی برای کاهش وزن مورد استفاده است.

سپهوند با اشاره به این که به لیمو امروزه به عنوان یک طب سنتی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد، عنوان کرد: سم زدایی یک فرایند ثابت و حیاتی برای از بین بردن رادیکال های آزاد و حفظ سلامتی است، نوشیدن چای به لیمو می تواند فرآیند سم زدایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به لیمو، مفید برای همه، مضر برای بیماران کلیوی

به لیمو، مفید برای همه، مضر برای بیماران کلیوی