مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 00:052021-04-18اقتصادي

امهال تسهیلات کرونایی فعالان صنایع دستی و گردشگری تا پایان شهریور


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام از امهال تسهیلات فعالان این حوزه تا شهریور 1400 خبر داد.

- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خبر داد: امهال تسهیلات کرونایی فعالان صنایع دستی و گردشگری تا پایان شهریور ایسنا/ایلام مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام از امهال تسهیلات فعالان این حوزه تا شهریور 1400 خبر داد.

عبدالمالک شنبه زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد:بعد از شیوع کرونا، از مجموع 300 واحد گردشگری در سطح استان 147 واحد متقاضی دریافت تسهیلات شدند که 115 واحد موفق شدند این وام را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه مبلغ 6 میلیارد و 750 میلیون تومان وتسهیلات به این بخش اختصاص یافته بود که در نهایت 4 میلیارد و 500 میلیون تومان به واحدهای متقاضی پرداخت شد، گفت: واحدهایی که مشکل ضمانت داشتند به دلیل نوع قسط بندی و بازپرداخت از دریافت وام انصراف دادند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام تصریح کرد: همچنین 1193 مورد ثبت نام دریافت تسهیلات در حوزه صنایع دستی کارگاهی یا خانگی در سامانه ثبت شد.

شنبه زاده گفت: در مجموع مبلغی بالغ بر 9 میلیارد و 500 میلیون تومان به متقاضیان اعطا شده و بر اساس دستورالعمل جدید ابلاغی پس از موج چهارم کرونا وام این افراد تا شهریور امهال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امهال تسهیلات کرونایی فعالان صنایع دستی و گردشگری تا پایان شهریور

امهال تسهیلات کرونایی فعالان صنایع دستی و گردشگری تا پایان شهریور