مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 23:102021-04-18سياسي

کیش و یک راه نرفته


لویی پاستور جمله معروفی دارد.

او می گوید: در هر حرفه ای که هستید، نه اجازه دهید که به بدبینی های بی حاصل آلوده شوید و نه بگذارید که بعضی لحظات تاسف بار که برای هر ملتی پیش می آید، - "لویی پاستور" جمله معروفی دارد.

او می گوید: در هر حرفه ای که هستید، نه اجازه دهید که به بدبینی های بی حاصل آلوده شوید و نه بگذارید که بعضی لحظات تاسف بار که برای هر ملتی پیش می آید، شما را به یاس و ناامیدی بکشاند.

هر چند عالم گیر شدن کرونا، همه چیز را در جهان دستخوش تغییر کرده و به تبع آن، شرایط زندگی مردم کشورمان نیز سخت تر و متفاوت تر از گذشته بدون کرونا شده است، اما نباید فراموش کرد که تاریخ بَشر سَرشار از اینگونه پَستی و بلندی ها بوده و در نهایت هم علم به واسطه افراد ارزشمندی همچون پاستور راه حلی برای رفع آنها پیدا کرده است تا انسان ها همچنان امیدوارانه به زندگی خود ادامه دهند.

البته ناگفته نماند که تاثیر کووید-19 در تمامی جنبه های زندگی بشر به صورت منفی نبوده بطوری که در دنیای تکنولوژی و فناوری، این ویروس باعث شده تا سرعت تحول دیجیتال افزایش یابد و یا دست کم برای مقابله با این بحران که هنوز هم پایانی برای آن مشخص نیست، بَشر ناچار به گسترش هر چه بیشتر فناوری باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیش و یک راه نرفته

کیش و یک راه نرفته