مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 19:302021-04-18فرهنگي

سُکانداران سریال های رمضان را بیشتر بشناسید


در میدان رقابت سریال های رمضانی، نام دو کارگردان کهنه کار و باسابقه، به همراه یک کارگردان کم تجربه تر به چشم می خورد که هر سه با ساخت آثار ملودرام به تلویزیون آمده اند.

- تلویزیون در شب های رمضان 1400، سریال های احضار ، یاور و بچه مهندس 4 را در حال پخش دارد که به ترتیب توسط علیرضا افخمی، سعید سلطانی و احمد کاوری کارگردانی شده اند.

رعد و برق بهروز افخمی هم که فقط یک قسمت فرصت پخش پیدا کرد تا پس از کنار کشیدن این سریال از ماراتن رمضان، تعداد سریال های رمضانی در روزهای کرونا به عدد سه برسد.

ایسنا در ادامه این گزارش، مروری دارد بر کارنامه کارگردان هایی که سکان هدایت سریال های رمضانی امسال به آنها سپرده شده است.

علیرضا افخمی ـ کارگردانی در جستجوی بازیگران جویای نام علیرضا افخمی علیرضا افخمی ماه رمضان امسال با سریال احضار به تلویزیون آمده است.

از این کارگردان به واسطه ساخت سریال او یک فرشته بود در رمضان 1384 به عنوان پایه گذار گونه یا ساختار ماورایی در تلویزیون یاد می شود.

او یک فرشته بود با بازی مرحوم حسن جوهرچی، مریم کاویانی، بهاره افشاری، ثریا قاسمی و رضا توکلی در زمان پخش مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

افخمی پس از سریال او یک فرشته بود ، پنجمین خورشید و پنج کیلومتر تا بهشت را هم در ژانر ماورایی و به عنوان سریال های مناسبتی ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سُکانداران سریال های رمضان را بیشتر بشناسید

سُکانداران سریال های رمضان را بیشتر بشناسید