مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 17:552021-04-18اقتصادي

درخواست شارژ سهمیه شکر ماه رمضان خوزستان


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: کالاهای اساسی در خوزستان موجودی دارند اما ممکن است سهمیه ای که ستاد تنظیم بازار کشور به استان خوزستان اختصاص می دهد، - ایسنا/خوزستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: کالاهای اساسی در خوزستان موجودی دارند اما ممکن است سهمیه ای که ستاد تنظیم بازار کشور به استان خوزستان اختصاص می دهد، کم باشد.

امید جهان نژادیان در جلسه ستاد تنظیم بازار خوزستان که امروز (29 فروردین ماه) برگزار شد، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان یک هزار و 500 تن شکر سهمیه خانوار داریم که 700 تن از این میزان جذب شده است.

یک هزار و 500 تن نیز سهمیه برنج داریم که 500 تن از این میزان جذب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: مجددا نامه ای برای شرکت بازرگانی دولتی ارسال و درخواست یک هزار تن شکر کرده ایم که قول داده شده سهمیه شارژ شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در خصوص موجودی کالاهای اساسی، بیان کرد: 345 هزار تن گندم موجودی استان خوزستان است که 245 هزار تن از این میزان، وارداتی است.

در این سه چهار روز 74 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری کرده ایم و 58 هزار تن از این میزان گندم در سامانه ثبت شده و پول 35 هزار تن نیز به حساب کشاورزان واریز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست شارژ سهمیه شکر ماه رمضان خوزستان

درخواست شارژ سهمیه شکر ماه رمضان خوزستان