مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 17:302021-04-18سياسي

دزفول باید تعطیل عمومی شود/ مردم با ستاد کرونا همکاری کنند


معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: به منظور کنترل کرونا در دزفول، لازم است که این شهرستان به طور کامل تعطیل و قرنطینه شود.

- دزفول- معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: به منظور کنترل کرونا در دزفول، لازم است که این شهرستان به طور کامل تعطیل و قرنطینه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه ویژه در زمینه اجرای طرح شهید سلیمانی صورت گرفته است؛ همچنین دولتی ها پای کار هستند اما مردم پای کار نیستند و به همین دلیل بخش هایی از دزفول به مراکز طغیان ویروس تبدیل شده است.

وی با تأکید بر لزوم شناسایی کانون های انتشار ویروس در دزفول، افزود: دزفول باید تعطیل عمومی شود و پلیس راهور نیز باید برای خودروهایی که محدودیت های تردد را رعایت نمی کنند، جریمه سنگینی را در نظر بگیرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان عنوان کرد: فشار روی ادارات و اصناف است اما مردم در محلات شهر رها هستند و همچنان اقدام به برگزاری دورهمی و مجالس عروسی و عزا می کنند؛ بیمارستان نیز تکمیل ظرفیت شده و فشار روی کادر درمان زیاد است؛ بنابراین ستاد کرونای دزفول باید با برنامه ریزی صحیح شهر را خالی کند و با استقرار تیم های بازرسی به مراکز طغیان، از هرگونه تجمع جلوگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دزفول باید تعطیل عمومی شود/ مردم با ستاد کرونا همکاری کنند

دزفول باید تعطیل عمومی شود/ مردم با ستاد کرونا همکاری کنند