مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 17:252021-04-18سياسي

ضرورت شکل گیری نظام منطقه ای هوشمند برای مبارزه با تروریسم


رهبر جریان حکمت ملی عراق، خواستار ایجاد نظام منطقه ای هوشمندی شد که همه کشورهای منطقه در آن سهیم باشند و کارکرد اصلی آن مبارزه با تروریسم و شراکت راهبردی اقتصادی میان کشورهای منطقه باشد .

- رهبر جریان حکمت ملی عراق، خواستار ایجاد نظام منطقه ای هوشمندی شد که همه کشورهای منطقه در آن سهیم باشند و کارکرد اصلی آن مبارزه با تروریسم و شراکت راهبردی اقتصادی میان کشورهای منطقه باشد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عمار حکیم ، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در سخنانی به مناسبت سالروز رحلت عزیز عراق مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالعزیز حکیم، اظهار کرد: اعتماد به لطف خداوند و بی نیازی از غیر، اخلاص عمل، پرهیز از اقدامات تبلیغاتی، بصیرت و پایبندی به سه گانه ارزش ها، مرجعیت، پروژه ملی ، فروتنی با مردم، قاطعیت در تلاش برای احقاق حقوق ملت و اخلاق مداری در سیاست از اصلی ترین ویژگی های عزیز عراق بود.

وی افزود: از سیرت آن مرحوم می توان درس های مهمی آموخت که به کار ما در ساخت پروژه ای ملی می آید که از جمله ایمان به حفاظت از وحدت ملی عراق در عین افتخار به هویت مذهبی خویش، عشق به میهن و دفاع از همه طیف های ملت عراق بدون استثنا را می توان یاد کرد.

حکیم تاکید کرد: فضای سیاسی کشور دچار وضعیت خطرناک جدایی توده های مردم از رهبران سیاسی شده و ابراز امیدواری کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت شکل گیری نظام منطقه ای هوشمند برای مبارزه با تروریسم

ضرورت شکل گیری نظام منطقه ای هوشمند برای مبارزه با تروریسم