مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 16:552021-04-18سياسي

کرونا جلسات کمیسیون های تخصصی مجلس را تعطیل کرد


هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز خود با توجه به سرعت شیوع کرونا، تصمیم گرفت که جلسات کمیسیون های تخصصی و کمیته های در هفته جاری برگزار نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سخنگوی هیئت رییسه مجلس گفت:تا اطلاع ثانوی کمیسیون ها،کمیته های مجلس،دیدار های نمایندگان تعطیل و برگزاری جلسات صحن محدود می شود.

محمد حسین فرهنگی در تشریح نشست عصر امروز یکشنبه (29 فروردین ) هیئت رییسه مجلس گفت:با توجه به سرعت شیوع کرونا، مقرر شد فعلا کمیسیون ها،کمیته های مجلس و دیدارهای نمایندگان تعطیل و جلسات صحن علنی مجلس محدود شود.

سخنگوی هیات رییسه مجلس ادامه داد: در خصوص قانون انتخایات ریاست جمهوری نیز مقرر شد توسط کمیسیون امور داخلی و شوراها آخرین اصلاحات انجام شود و در صورت عدم حل مشکل، اصرار به مجلس پیشنهاد شود تا در صورت تصویب، مجمع خود تصمیم گیری درباره سامان یافتن یا هرج و مرج در ثبت نام های انتخابات ریاست جمهوری را بر عهده بگیرد.

فرهنگی خاطرنشان کرد: ضمنا هیات رییسه مجلس مداخله مجمع در فرآیند تصمیم گیری بین مجلس و شورای نگهبان را نمی پذیرد و مقرر شد موضوع از طرق مقتضی پیگیری شود.

وی یادآور شد: در قانون اساسی پیش بینی شده است اختلاف بین مجلس و شورای نگهبان به مجمع ارجاع شود اما مرجع رسیدگی به اختلاف بین مجلس و مجمع مشخص نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا جلسات کمیسیون های تخصصی مجلس را تعطیل کرد

کرونا جلسات کمیسیون های تخصصی مجلس را تعطیل کرد