مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 16:002021-04-18حوادث

اعترافات آدم کش های اجاره ای!


دو پسر عمو که برای گرفتن زهرچشم از شوهر یک زن جوان در مشهد اجیر شده بودند، در حالی به آدم کشی هولناک اعتراف کردند که زوایای پنهان این پرونده جنایی در بازسازی صحنه قتل فاش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، عقربه های ساعت به 9 صبح نزدیک می شد که سه متهم یک پرونده جنایی در خیابان ثمانه 15 (محل وقوع قتل) از خودروی پلیس پیاده شدند.

آنان در حالی که حلقه های قانون دستانشان را می فشرد با اشاره قاضی ویژه قتل عمد به پشت بام طبقه سوم یک ساختمان مسکونی هدایت شدند تا صحنه قتل مرد 45 ساله را بازسازی کنند.

اگرچه تاکنون فرزاد (یکی از متهمان) مدعی بود که مرد کرمانشاهی، شوهر زن جوان را به قتل رسانده است اما با سوالات تخصصی قاضی دکتر حسن زرقانی، در مخمصه ای خود ساخته گرفتار شد و صحنه جنایت را به گونه ای دیگر بازگو کرد.

در آغاز بازسازی صحنه قتل که سرهنگ نجفی (رییس دایره قتل عمد آگاهی) نیز حضور داشت ابتدا سروان منفرد (افسر پرونده) به تشریح خلاصه ای از محتویات پرونده و چگونگی دستگیری متهمان پرداخت.

سپس قاضی ویژه قتل عمد با تفهیم مواد قانونی به هر سه متهم این پرونده جنایی از آنان خواست حقیقت ماجرا را بیان کنند چرا که اظهارات و اعترافات آن ها در مراحل بعدی دادرسی مورد استنادات قضایی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعترافات آدم کش های اجاره ای!

اعترافات آدم کش های اجاره ای!