مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 15:452021-04-18بين الملل

تاکید بارزانی بر لزوم تداوم همکاری کردها با آمریکا


رییس اقلیم کردستان عراق در دیدار با معاون فرستاده آمریکا به سوریه بر لزوم تداوم حمایت آمریکا و ائتلاف بین المللی که برای مقابله با داعش تشکیل داده، - رییس اقلیم کردستان عراق در دیدار با معاون فرستاده آمریکا به سوریه بر لزوم تداوم حمایت آمریکا و ائتلاف بین المللی که برای مقابله با داعش تشکیل داده، تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، نیچروان بارزانی ، رییس اقلیم کردستان عراق قبل از ظهر امروز یکشنبه با دیوید براونشتاین ، معاون فرستاده آمریکا به سوریه دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار که با حضور سرکنسول آمریکا در اقلیم کردستان برگزار شد، دو طرف درباره آخرین تحولات سوریه و نقش آمریکا و ائتلاف بین المللی به اصطلاح ضد داعش، حضور نیروهای بین المللی، وضعیت شمال و شرق سوریه، اهمیت ثبات و گفت وگو بین طرف های کرد و مقامات سوریه رایزنی کردند.

رییس اقلیم کردستان با تاکید بر اینکه اوضاع متشنج سوریه یک شبه حل نمی شود و گزینه نظامی نیز راه حل نیست گفت که مشکل سوریه باید از طریق گزینه سیاسی و گفت وگو حل شود.

وی همچنین اشاره کرد که مساله کردها در سوریه باید در چارچوب سوریه حل و فصل شود.

بازرانی تاکید کرد گروه تروریستی داعش هنوز خطری واقعی محسوب می شود از این رو باید حمایت و پشتیبانی آمریکا و ائتلاف بین المللی از نیروها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بارزانی بر لزوم تداوم همکاری کردها با آمریکا

تاکید بارزانی بر لزوم تداوم همکاری کردها با آمریکا