مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 15:452021-04-18اقتصادي

مشکل تامین مرغ گرم در هرمزگان نداریم


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: مشکل تامین مرغ گرم در هرمزگان نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایرج حیدری عصر یک شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، با اشاره به اقدامات برای تامین اقلام ضروری مورد نیاز استان، عنوان کرد: با پیگیری ها و تدابیر اتخاذ شده در ستاد تنظیم بازار اقلام ضروری مورد نیاز مردم به ویژه مرغ مورد نیاز مردم استان تامین و عرضه شده است.

وی در همین خصوص افزود: با وجود کمبودهای که در روند تولید مرغ گرم در استان و کشور به دلیل شیوع بیماری ایجاد شد این مهم در هرمزگان با همراهی خوب مردم، مدیریت شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی مرتبط با تامین اقلام ضروری با هماهنگی فرمانداران به صورت مستمر بازار را رصد کنند تا خللی در روند تامین و عرضه اقلام ضروری مورد نیاز مردم ایجاد نشود.

وی با تاکید بر ثبت نام کشتارگاه های استان در سامانه یکپارچه تجارت، تصریح کرد: کلیه کشتارگاه های فعال در هرمزگان ضروری است نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه جامع تجارت اقدام کنند.

حیدری افزود: اداره کل دامپزشکی استان نسبت به روند ثبت اطلاعات کشتارگاه های استان در سامانه جامع تجارت نظارت کنند و در صورتی که کشتار گاهی اقدام به ثبت اطلاعات نکند طبق قانون با متخلفان برخورد نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تامین مرغ گرم در هرمزگان نداریم

مشکل تامین مرغ گرم در هرمزگان نداریم