مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 15:302021-04-18بين الملل

ایران به یک ابرقدرت در تولید پهپاد تبدیل شده است


رسانه صهیونیستی جروزالم پست در بازتاب مراسم روز ارتش در تهران اذعان کرد که ایران به یکی از ابر قدرت های تولید پهپاد در جهان تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، با انتشار خبر رژه نطامی امروز در ایران که به مناسبت روز ارتش در تهران برگزار شد، موضوع رونمایی از ده ها پهپاد جدید تولید ایران را مورد توجه ویژه خود قرار داد و اذعان کرد که ایران طی سال های اخیر به یک ابرقدرت جهانی در زمینه تولید پهپادهای نظامی تبدیل شده و حتی به صادرات تجهیزات مرتبط با تولید پهپاد نیز اقدام می کند.

این نشریه صهیونیستی همچنین با به نمایش گذاشتن تصویری از پهپاد کمان – 22، اعلام کرد که این پهپاد شباهت زیادی به مدل آمریکایی ریپر یا همان گلوبال هاوک دارد که احتمالاً نتیجه مهندسی معکوس حاصل از سرنگونی یکی از همین مدل آمریکایی در سال 2019 در داخل خاک ایران است.

جروزالم پست در ادامه گزارش خود از مراسم امروز گرامیداشت ارتش در ایران، اعتراف کرد که قدرت و دقت پهپادهای ایرانی طی سال های اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته و منجر به تولید مدل های دیگری همچون مهاجر و ابابیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به یک ابرقدرت در تولید پهپاد تبدیل شده است

ایران به یک ابرقدرت در تولید پهپاد تبدیل شده است