مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 15:152021-04-18سياسي

رییس مجلس اعیان اردن:داماد ترامپ در فتنه اخیر اردن نقش داشت


رییس مجلس اعیان اردن با اشاره به دخالت طرف های خارجی در حوادث اخیر اردن روابط کشورش با آمریکا را خوب ندانست و گفت که شاه اردن بهای مخالفت با طرح معامله قرن را می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین المللی خبرگزاری فارس، رییس مجلس اعیان اردن در گفت وگو با برنامه نیوز میکر شبکه ، فیصل الفایز با اشاره به شفاف عمل کردن شاه اردن در قبال حوادث اخیر اردن گفت: این قضیه در چارچوب خاندان پادشاهی اردن مورد رسیدگی قرار گرفت و شاهزاده حمزه هم با صدور بیانیه ای بر وفاداری خود به شاه و ولی عهد تاکید کرد.

او افزود: عوامل قضیه اخیر اردن به دادستانی کل تحویل داده شده اند و بازجویی ها جریان دارد و در جریان محاکمه به خیلی از سوال ها پاسخ داده می شود و روند تحقیقات و محاکمه منتشر خواهد شد.

رییس مجلس اعیان اردن با بیان اینکه برخی از وضعیت اقتصادی اردن برای فتنه انگیزی میان مردم این کشور و هرج و مرج سوء استفاده کردند، گفت: اما مردم اردن پشت پادشاه ایستادند، با وجود اینکه عده اندکی درصدد فتنه انگیزی و هرج و مرج افکنی برآمدند اما دولت اردن با درایت به موضوع رسیدگی کرد .

او در عین حال تاکید کرد که بر اساس خیلی از گزارش های نهادهای اروپایی کشورهایی از منطقه و دولت آمریکا و جراد کوشنر مشاور رییس جمهور اسبق آمریکا در اردن وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجلس اعیان اردن:داماد ترامپ در فتنه اخیر اردن نقش داشت

رییس مجلس اعیان اردن:داماد ترامپ در فتنه اخیر اردن نقش داشت