مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 13:552021-04-18ورزشي

رمضان همدلی در نقطه صفر مرزی/ تلاش جوانان خراسانی برای سفره های افطار محرومان


در آغاز ماه مبارک رمضان در طرحی مردمی 180 بسته معیشتی در مناطق محروم مشهد و روستاهای مرزی سرخس توزیع کرده و طی مسابقاتی هدیه نقدی و اسباب بازی به کودکان هدیه دادیم.

- علیرضا کمیلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان، برنامه ای را در حاشیه شهر مشهد و مناطق روستایی مرزی شهرستان مردمی جمع آوری شده است.

وی افزود: علاوه بر سبد کالا از طریق برگزاری مسابقات رنگ آمیزی به تمام کودکان اسباب بازی هدیه دادیم و همچنین یک وانت لباس در این مناطق توزیع کردیم.

کمیلی با بیان اینکه به وسیله برگزاری مسابقه کتابخوانی اهدای کمک های نقدی را نیز داشتیم، تشریح کرد: مسابقه کتاب خوانی سه دقیقه در قیامت را برگزار کردیم و به 8 نفر از نفرات برتر مبلغ 250 تا 500 هزار تومان هدیه دادیم.

مسؤول گروه مردمی یاران مهر بیان کرد: طرح ما در ماه مبارک رمضان برای حاشیه نشینان شهر مشهد ادامه دارد و سه روز متوالی برنامه افطاری و سحری داریم.

وی در توضیح گروه مردم نهاد یاران مهر تصریح کرد: گروه ما متشکل از جوانانی از طلاب و دانشجویان است و بازاریان مشهد و سرخس به صورت خودجوش با ما همکاری دارند.

کمیلی ادامه داد: قصد داریم فعالیت خود را در تمام نقاط کشور گسترش دهیم، هدف ما در وهله اول کارآفرینی است و تیم مردمی یاران مهر پذیرای اقشار مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمضان همدلی در نقطه صفر مرزی/ تلاش جوانان خراسانی برای سفره های افطار محرومان

رمضان همدلی در نقطه صفر مرزی/ تلاش جوانان خراسانی برای سفره های افطار محرومان