مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 11:152021-04-18سياسي

کمبود 4000 پلاک منزل در مناطق کم برخوردار مشهد


سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: در حال حاضر در مناطق کم برخوردار کمبود پلاک بسیاری به چشم می خورد، در این راستا بنا داریم با مساعدت شهرداری در مناطق کم برخوردار پلاک های موردنیاز را تهیه و نصب کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: در حال حاضر در مناطق کم برخوردار کمبود پلاک بسیاری به چشم می خورد، در این راستا بنا داریم با مساعدت شهرداری در مناطق کم برخوردار پلاک های موردنیاز را تهیه و نصب کنیم.

سید مجتبی منتظری در خصوص آیین نامه اجرایی درج ترجمه زبان عربی و انگلیسی در تابلوهای هسته مرکزی، معابر زائر پذیر، معابر اصلی و معابر سطح شهر، اظهار کرد: در جلسه صحن علنی اسفند ماه سال گذشته این موضوع مطرح و تصویب شد، از این رو اداره نام گذاری شهرداری مشهد تابلوهای منطقه ثامن و تابلوهای اصلی سطح شهر که زائرین با آن در ارتباط هستند را مجهز به ترجمه عربی و انگلیسی کرده است.

وی افزود: مطابق این مصوبه کلیه زائرین عرب زبان و سایر آنان با استفاده از ترجمه انگلیسی و عربی تابلوهای سطح شهر می توانند معبر را شناسایی و وارد مکان های تفریحی، زیارتی و گردشگری شوند.

سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در خصوص شکایات انجام شده در رابطه با پلاک گذاری منازل موجود در منطقه محله پنجتن، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 4000 پلاک منزل در مناطق کم برخوردار مشهد

کمبود 4000 پلاک منزل در مناطق کم برخوردار مشهد