مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 11:152021-04-18سياسي

روایت غیررسمی از حاشیه های دیدار امیر دادبین و سردار رضایی


برخی رویدادها و دیدارها، زوایایی دارند که به تمامی در یک خبر رسمی یا گزارش خبری نمی گنجد؛ گاهی ما نویسنده ها و پژوهشگران تاریخ می گوییم کاش یکنفر - شاهد عینی یا سوم شخص - در فلان دیدار تاریخی بود و برای ما یک روایت غیررسمی یا گزارش نزدیک از جزییات می نوشت تا بتوانیم حس کنیم شخصاً در آن رویداد حاضر بوده ایم.

در این نوشتار، تلاش کرده ام روح دیدار و جزییات ملاقات دو کهنه سرباز میهنمان، امیر دادبین و سردار رضایی را از نگاه خودم، بعنوان یک روایت غیررسمی و شخصی ارائه کنم.

امیدوارم مورد پسند شما مخاطبان گرامی قرار گیرد.

با تقدیم احترام، محسن حیدری.

- روز 28 فروردین 1400، با خبر شدم که دکتر محسن رضایی به مناسبت روز ارتش، برای دیدار با امیر سرتیپ احمد دادبین، به منزل ایشان می رود.

- شنیدن نام امیر دادبین، فرمانده نام آور لشکر 28 کردستان و فرمانده ارشد نظامی ارتش در جبهه های شمال غرب کشور در دوران دفاع مقدس و فرمانده سابق نیروی زمینی ارتش (سالهای 73 تا 76) کافی بود که دلم به قله های برفگیر کردستان پر بکشد.

- با دفتر دکتر رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده کل سپاه در دوران دفاع مقدس صحبت کردم و علاقه خودم را برای حضور در این دیدار و ارائه یک گزارش غیررسمی درباره آن گفتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت غیررسمی از حاشیه های دیدار امیر دادبین و سردار رضایی

روایت غیررسمی از حاشیه های دیدار امیر دادبین و سردار رضایی