مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 11:052021-04-18اقتصادي

سلطان شکر تاکستان دستگیر شد


دادستان عمومی و انقلاب تاکستان گفت: سازمان صنعت و معدن استان قزوین 154 تن شکر تنظیم بازار را جهت توزیع در تاکستان و چند شهر دیگر در اختیار یکی از شرکت های مرتبط قرار که متأسفانه مدیر این شرکت اقدام به فروش آن شکرها در بازار آزاد با نرخ غیردولتی کرده است.

- ایسنا/قزوین دادستان عمومی و انقلاب تاکستان گفت: سازمان صنعت و معدن استان قزوین 154 تن شکر تنظیم بازار را جهت توزیع در تاکستان و چند شهر دیگر در اختیار یکی از شرکت های مرتبط قرار که متأسفانه مدیر این شرکت اقدام به فروش آن شکرها در بازار آزاد با نرخ غیردولتی کرده است.

حسین رجبی از دستگیری اخلالگر توزیع شکر در شهرستان تاکستان خبر داد و گفت: سازمان صنعت و معدن استان، 154 تن شکر سهمیه ای تنظیم بازار را جهت توزیع در شهرستان های تاکستان، البرز، آوج و بویین زهرا در اختیار یکی از شرکت های مرتبط قرار داد.

وی ادامه داد: متأسفانه مدیر این شرکت اقدام به فروش آن شکرها در بازار آزاد با نرخ غیردولتی و دریافت مبلغی بالغ بر 780 میلیون تومان کرده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، دادستان تاکستان تصریح کرد: در حال حاضر فرد مذکور با دستور قضایی به اتهام اخلال در نظام اقتصادی از طریق توزیع مایحتاج عمومی دستگیر و با قرار تأمین بازداشت موقت به زندان مرکزی استان قزوین منتقل شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلطان شکر تاکستان دستگیر شد

سلطان شکر تاکستان دستگیر شد