مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 11:002021-04-18سياسي

1000 بسته معیشتی به روستاهای زلزله زده گناوه اهدا شد


با دستور امام جمعه گناوه از محل رزمایش مواسات نهاد امامت جمعه گناوه، بسته های معیشتی به هزار خانوار روستایی زلزله زده شهرستان گناوه اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امام جمعه گناوه همراه با جمعی مسئولان در ساعات اولیه پس از وقوع زمین لرزه در مناطق آسیب دیده حضور یافتند و از نزدیک با آسیب دیدگان این حادثه گفتگو کردند.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی ظهر یکشنبه در بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان گناوه اظهار داشت: در پی وقوع زلزله صبح امروز همه مسئولان استانی و شهرستان در تلاش برای کمک به آسیب دیدگان و خسارت دیدگان این حادثه هستند.

امام جمعه گناوه افزود: آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری نیز در تماسی اعلام کردند که خسارات در مناطق آسیب دیده بررسی شود و برای رایزنی جبران خسارات ها در سطح کشور اعلام آمادگی کردند و همچنین شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور نیز طی تماسی از وضعیت مردم و روستاهای زلزله زده جویا شدند.

وی افزود: در همین راستا و در پی تماس آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به همراه تعدادی از مسئولان پس از وقوع این حادثه در روستاهای آسیب دیده بخش مرکزی شهرستان حضور یافتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 بسته معیشتی به روستاهای زلزله زده گناوه اهدا شد

1000 بسته معیشتی به روستاهای زلزله زده گناوه اهدا شد