مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 10:552021-04-18سياسي

انتخاب اصلح؛ آگاهانه یا هیجانی؟


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مریم صادقی؛ با نزدیک شدن به ایام انتخابات، در هر دوره شاهد تحرکاتی از سوی برخی احزاب و افراد در این زمینه هستیم و هر بار مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز با رهنمودهای خود، - هر فرد برای انتخاب اصلح می بایست جزییات زندگی خودش را تحت پوشش برنامه های کاندید مورد نظرش قراردهد تا ببیند وی برای دغدغه هایش راه حل و برنامه هایی دارد یا خیر.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، مریم صادقی؛ با نزدیک شدن به ایام انتخابات، در هر دوره شاهد تحرکاتی از سوی برخی احزاب و افراد در این زمینه هستیم و هر بار مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز با رهنمودهای خود، پیشاپیش مردم را به حضور حداکثری و انتخاب اصلح سوق می دهند.

با توجه به پیش رو بودن انتخابات مهم ریاست جمهوری، اخیرا شاهد تاکید رهبری بر لزوم مشارکت بالای مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح در دیدارشان با مردم شریف تبریز بودیم .

انتخاب اصلح و مشارکت مردم لازم و ملزوم یکدیگر هستند و در هر انتخابات بهتر است این دو عنصر را توأمان داشته باشیم، چرا که فارغ از انتخاب فرد، مشارکت بالا؛ می تواند منجر به داشتن دولت قوی، امنیت، بروز آرمانخواهی و التزام مردم به ایران و اسلام شود و از سوی دیگر انتخاب فرد اصلح نیز می تواند کامل کننده موارد مذکور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب اصلح؛ آگاهانه یا هیجانی؟

انتخاب اصلح؛ آگاهانه یا هیجانی؟