مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 10:552021-04-18سياسي

370 نفر برای انتخابات شوراهای روستاهای بخش مرکزی ملکان ثبت نام کردند


فرایند نام نویسی از داوطبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی این شهرستان بدون مشکل و با اقبال خوب داوطبان انجام شد و درمجموع 370 نامزد از واجدین شرایط دراین دوره ثبت نام کردند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی بخشدار مرکزی شهرستان ملکان گفت: فرایند نام نویسی از داوطبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی این شهرستان بدون مشکل و با اقبال خوب داوطبان انجام شد و درمجموع 370 نامزد از واجدین شرایط دراین دوره ثبت نام کردند.

رضا قاسمی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: استقبال داوطبان در این دوره بسیار خوب بود به گونه ای که درآخرین روز مهلت قانونی، 220 نفر ثبت نام کردند و زمان نام نویسی تا ساعت 22 تمدید شد.

وی افزود : 52 روستا از 55 روستای بخش مرکزی که دارای شورای اسلامی هستند، از نظر حد نصاب داوطبان تکمیل شده و حتی در روستاهای کوچک با خانوار کم هشت و یا 10 نفر کاندیدا برای شورا ثبت نام کردند.

وی گفت: به عنوان نمونه در روستای آغجه مشهد با 11 خانوار شش کاندیدا داوطلب شورای اسلامی شدند.

بخشدار ملکان با اشاره به ترکیب سنی داوطبان، گفت : در این دوره حضور جوانان در تمامی روستای های دارای شوراهای اسلامی تابعه شهرستان چشمگیر بوده و از میان 370 داوطب هفت تن خانم و بقیه آقا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

370 نفر برای انتخابات شوراهای روستاهای بخش مرکزی ملکان ثبت نام کردند

370 نفر برای انتخابات شوراهای روستاهای بخش مرکزی ملکان ثبت نام کردند