مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-18حوادث

تیراندازی خونبار در ویسکانسین با 3 کشته و 2 زخمی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که شدت گرفتن خشونت های مسلحانه در آمریکا باعث شده که جو بایدن این موضوع را شرمساری ملی بخواند، - کلانتری شهرستان کنوشا در ایالت ویسکانسین خبر داد، یک فرد مسلح بعد از تیراندازی منجر به مرگ سه تن و جراحت دو نفر در یک رستوران از محل حادثه متواری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که شدت گرفتن خشونت های مسلحانه در آمریکا باعث شده که جو بایدن این موضوع را شرمساری ملی بخواند، مقام های پلیس این کشور از تیراندازی مرگبار در یک رستوران ایالت ویسکانسین خبر دادند.

به گفته دیوید رایت سخنگوی کلانتری شهرستان کناشو در ایالت ویسکانسین، در نتیجه تیراندازی یک فرد مسلح در رستوران سامر هاوس سه نفر کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

بنا بر گزارش سی ان ان، ساعت 12:42 دقیقه بامداد امروز (به وقت محلی کنوشا) خبر اولیه مبنی بر تیراندازی منجر به جراحت شدید دو نفر مخابره شد.

سخنگوی کلانتری کنوشا اعلام کرد، نیرو های پلیس هنوز موفق نشده اند موقعیت فرد ضارب را شناسایی کنند و تحقیقات برای شناسایی هویت و بازداشت وی ادامه دارد.

دیوید رایت سخنگوی کلانتری این شهرستان ایالت ویسکانسین افزود، هنوز مشخص نیست که انگیزه ضارب از این حمله مسلحانه چه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیراندازی خونبار در ویسکانسین با 3 کشته و 2 زخمی

تیراندازی خونبار در ویسکانسین با 3 کشته و 2 زخمی