مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 10:152021-04-18سياسي

فرایند توسعه با بازآفرینی شهری شتاب می گیرد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران بازآفرینی شهری را منجر به شتاب بخشی به توسعه شهری دانست و خواستار بهره گیری از ظرفیت های این بخش شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رازجویان بعدازظهر یکشنبه در جلسه بازآفرینی شهری استان مازندران، اظهار داشت: بازآفرینی شهری ظرفیت های بسیار خوبی دارد که اگر از آنها به درستی استفاده گردد، توسعه شهری را در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: از فرمانداران و شهرداران انتظار می رود با یک برنامه ریزی مناسب به دنبال استفاده از ظرفیت های طرح بازآفرینی شهری باشند.

رازجویان تصریح کرد: بازآفرینی شهری با نگاه توسعه مناطق محروم و حاشیه شهرها در نهایت جلب رضایت عمومی را در پی خواهد داشت.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر اینکه شهرداری ها در راستای تقسیم عادلانه منابع باید نگاه برابری به تمام نقاط شهری داشته باشند، افزود: توسعه یک شهر جز با نگاه متوازن به تمام مناطق امکان پذیر نخواهد بود.

رازجویان ادامه داد: عملکرد شهردارانی که توانستند با پیگیری های انجام شده از منابع مالی بازآفرینی شهری بهره مند شوند، قابل تقدیر است.

وی همچنین با اشاره به نقش صنعت کشاورزی در توسعه کشور، ادامه داد: حفظ اراضی کشاورزی و باغی در استان مازندران جهت تأمین امنیت غذایی کشور ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند توسعه با بازآفرینی شهری شتاب می گیرد

فرایند توسعه با بازآفرینی شهری شتاب می گیرد